Články / Reporty

Garážové naděje Branko’s Bridge a The Avenues

Garážové naděje Branko’s Bridge a The Avenues

Martin Pavlovič | Články / Reporty | 28.11.2017

Dvojkoncert Branko’s Bridge a The Avenues? Navzdory tomu, že se jedná o poměrně mladičké tuzemské kapely, dorazilo do dejvické Klubovny kolem stovky lidí.

Chvíli po osmé se do hraní pustili čtyřčlenní The Avenues, kteří v klasické rockové sestavě během třičtvrtěhodiny představili debutové EP Keep It Dirty, došlo taky na nové songy a covery. Šlo o směs energického indie rocku s elektronickými prvky, které s ohledem na hlasité bicí poněkud zapadaly. Kvůli tomu se ztrácel i zpěv, kterému to místy ujíždělo mimo tóninu. Na kapele bylo vidět nadšení, stejně jako drobné mezery v sehranosti. Potenciál tu je, teď záleží.

Vlažné publikum dokázala rozhýbat až další čtveřice Branko’s Bridge. Baskytaru vystřídaly klávesy a druhou elektriku si vzal hlavní zpěvák. Od první chvíle se z reproduktorů hrnul intenzivní garage/psychedelický rock, a přestože diváci mohli znát nanejvýše dvě dosud nahrané skladby, chytali se. Některé skladby se drží tradičnějšího pojetí žánru, jiné zaujmou originální stavbou, která dává velký prostor kytarám a vokálu. Ten nesází na to, že vše ostatní překřičí, právě jeho specifická zastřenost je podstatnou součástí zvuku kapely. Na to, že to byl pro Branko’s Bridge teprve druhý koncert, mohutné ovace.

Info

Branko’s Bridge + The Avenues
24. 11. 2017 Klubovna, Praha

foto © Karin SizikoVa

Live: Branko’s Bridge
15. 12. 2017 Klub FAMU, Praha

Komentáře

Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.

Relevantní články

Chvilky transcendence (Roomful of Teeth)

Jan Starý 20.11.2024

Mnohokrát oceněné těleso, ze kterého vyšla také hvězdná skladatelka Caroline Shaw, se představilo u nás vůbec poprvé a očekávání potvrdila i vyprodaná kapacita.

Postřehy v modré (Blues Alive 2024)

Jiří V. Matýsek 19.11.2024

„Blues je umírající žánr,“ řekl mi v rozhovoru před osmadvacátým ročníkem festivalu Blues Alive jeho booker a majitel Štěpán Suchochleb... Jak se to vezme.

Jenny chce byť strojom (Jenny Hval)

Ema Klubisová 19.11.2024

I Want to Be a Machine nie je o performance a ukážke jej novej hudby. Pozýva nás bližšie, k svojim mentálnym pochodom, chybám počas písania a myšlienkovým odbočkám.

Pohleďte, krásný, raněný démon (Current 93)

Viktor Palák 18.11.2024

Tibet coby bosý Peter Pan morfující v maniakálního kata nás v Praze prováděl odvrácenou stranou anglického venkova i dojímal vzpomínkou na zemřelé.

Co to všechno stojí (Anki)

Filip Peloušek 17.11.2024

Je to sotva pár dnů, co jsem dočetl Piko Apoleny Rychlíkové a Pavla Šplíchala, to mi ještě nedocházelo, jak potřebný kontext mi dodává ke křtu jedné z nejzásadnějších desek letošního…

Temný půvab rapové poezie (Moor Mother & billy woods)

Viktor Hanačík 07.11.2024

Oba pojí čtyři roky staré album Brass, cit pro ponuřejší vyprávění, jazz-rapové podhoubí a kontrasty z afroamerické historie... A na dlouhém baru La Fabriky mají zemité Primitivo.

Útěk na čarodějnou horu (Stoned Jesus)

Marek Hadrbolec 31.10.2024

„Zahraj Slipknoty!“ zakřičí někdo. „This is going to sound like Slipknot, I'll even take my glasses off for it,“ odpovídá pohotově Igor, načež Stoned Jesus...

Kdo byla, je Miss Flower? (Emilíana Torrini)

Václav Valtr 28.10.2024

„I wanna taste you, taste your lips, feel your hips,“ znělo z pódia, kde stála zpěvačka v rudých šatech, od prvních okamžiků plně pohroužená do hudby.

I wanna see you fucking dance! (Gurriers)

Veronika Tichá 27.10.2024

Působivá performance irského kvintetu s vervou a nahlas pojmenovala problémy, které vidí kolem sebe a nebojí se o nich mluvit.

Lámání kostí i ducha (Pharmakon & co.)

Klára Šajtarová 25.10.2024

V hluku se setkává bolest s rozkoší, zoufalství s rezignací, otázka přežití se stává méně o fyzickém těle a více o duchu.

Offtopic

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Souhlasím Další informace