Foto: Jiří Přivřel | Galerie | 13.02.2024
Poctivá prkenná podlaha zbitá hřebíky. Takovou jsme kdysi měli doma taky. Před Oswaldovými klečím na kolenou, dělím se s nimi o koberec, hlavu téměř v bicí soupravě. Jinak to ani nejde. Across the Borders We Build a plně koncentrovaný dav za zády.
„Sound is now, sound is here,“ zpívá Charles Hayward usazený za bicími v úvodní písni Almost Touch. Těch třiasedmdesát by mu rozhodně nikdo nehádal. „We’re very close now, We’re very close,“ v průběhu koncertu jeho nové kapely se pevnější písňová forma díky kongeniální souhře o generaci mladších spoluhráčů rozvolňuje, ale tím intenzivněji se nás hudba Abstract Concrete dotýká. A rozhodně v tom nehodlá polevit. Když pak Hayward dává sbohem rock’n’rollu, tak snad jen proto, aby přiznal, že v osmdesátkách vedle postpunkových experimentů s This Heat tančil taky disco. Při Tomorrow’s World ke konci setu se mu odevzdám i já. Bos, abych si ten bezprostřední zážitek zadřel co nejhlouběji.
Valdemar Bednarz 04.02.2025
Pantera, texaská ikona.
Maxmilián Hruška 04.02.2025
Poslední večer nekonečného ledna byl koncertní sál Kampusu Hybernská zcela zaplněný.
Valdemar Bednarz 04.02.2025
Orlová je město, co vás nepustí.
Marie Štefková 04.02.2025
První rok koncertní fotografky.
Stanislava Tumakova 03.02.2025
Guillaume de Kadebostany a jeho hudební stát.
Jiří Přivřel 03.02.2025
Nemusím nutně hodnotit, ale ohlédnutí se zpět je vždycky zdravé.
Jakub Václavek 03.02.2025
Fantastický večírek plný kytar i ostrého rapu.
Honza walda Valík 02.02.2025
Niterný koncert.
Tomáš Bulánek 02.02.2025
Pred stálicou nemeckej post-rockovej scény Caspar Brötzmann Massaker vystúpili na poslednú chvíľu ohlásený potemnelý folk gitarista Conny Ochs.
Tomáš Gajdičiar 31.01.2025
Múzy v Kabinete múz.