Foto: Jiří Přivřel | Galerie | 13.02.2024
Poctivá prkenná podlaha zbitá hřebíky. Takovou jsme kdysi měli doma taky. Před Oswaldovými klečím na kolenou, dělím se s nimi o koberec, hlavu téměř v bicí soupravě. Jinak to ani nejde. Across the Borders We Build a plně koncentrovaný dav za zády.
„Sound is now, sound is here,“ zpívá Charles Hayward usazený za bicími v úvodní písni Almost Touch. Těch třiasedmdesát by mu rozhodně nikdo nehádal. „We’re very close now, We’re very close,“ v průběhu koncertu jeho nové kapely se pevnější písňová forma díky kongeniální souhře o generaci mladších spoluhráčů rozvolňuje, ale tím intenzivněji se nás hudba Abstract Concrete dotýká. A rozhodně v tom nehodlá polevit. Když pak Hayward dává sbohem rock’n’rollu, tak snad jen proto, aby přiznal, že v osmdesátkách vedle postpunkových experimentů s This Heat tančil taky disco. Při Tomorrow’s World ke konci setu se mu odevzdám i já. Bos, abych si ten bezprostřední zážitek zadřel co nejhlouběji.
Anna Baštýřová 04.11.2024
Předkoncert festivalu Alternativa v Trojském zámku.
Zuzana Valešová 04.11.2024
Večer všetkých svätých rozoznelo steny zrekonštruovaného barokového kostola izraelské jazzové trio Shalosh.
Tomáš Gajdičiar 04.11.2024
Metalcoreový zážitok, kde sa podlaha len tak nešetrila.
Jakub Koumar 03.11.2024
Najednou ticho.
Jakub Koumar 02.11.2024
Poslední festivalová zatáčka.
Jakub Demartini 01.11.2024
Nizozemští Tramhaus rozproudili Bike Jesus.
Jakub Koumar 01.11.2024
Časová hmota. Stan duní jako nikdy dřív.
Ivan Beneš 31.10.2024
Orchestra Baobab působí několik desetiletí a získali si pověst nejlepšího ansámblu svého druhu nejen v Senegalu.
Jakub Koumar 31.10.2024
Ještě to trochu natáhnout.
Tomáš Gajdičiar 31.10.2024
Doom sabbath v znamení devil’s lettuce, poľského bobra a znelky z F.R.I.E.N.D.S.