Zprávy / Nové desky

Be4eight v 7:40 vydal první album s názvem 7:40

Be4eight v 7:40 vydal první album s názvem 7:40

redakce | Zprávy / Nové desky | 15.06.2021

Multiinstrumentální kanadsko-český umělec vystupující pod pseudonymem Be4eight (odkazujícím k času, kdy se roku 1992 narodil) vydal své první album s příznačným názvem 7:40. Be4eight se věnuje tvorbě beatů a elektronických hudebních ploch v kombinaci s akustickými nástroji, bicími a kytarou, na které zásadně hraje sám.

Na různé hudební nástroje hraje už od útlého dětství. Stejně tak si už od mala skládá vlastní skladby, které si zároveň nahrává – začínal ještě s kazetovým studiovým magnetofonem, později přešel na disketový digitální recorder BR-8 Boss. Svou první kytaru dostal ve čtyřech letech, kdy už mu čtyři struny na malém ukulele přestávaly stačit. Většinu svého času zároveň trávil v otcově dílně u obchodu se vzácnými nástroji v Oakville na Lakeshore Road. Každou sobotu úderem poledne se obchod proměnil jako mávnutím kouzelného proutku v místo, kde se setkávali špičkoví hudebníci z Toronta a blízkého okolí na jam session. Právě na nich Be4eight sbíral své první zkušenosti, jamoval za bicími a perkusemi i s kytarou.

„Vždy bylo mým snem skloubit elektronické zvuky s hudebními vlivy z celého* světa a domíchat do precizní elektronické rytmiky akustické zvuky, zpěv, hlasy, perkuse a bicí, mimo všudypřítomný a svým způsobem chladný click – zakulatit a zjemnit tak celkový zvuk s použitím elektrické kytary a lidského hlasu,“* říká Be4eight. Silně ovlivněn exotickou hudbou a etnickými vlivy z celého světa v posledních třech letech strávených v Kataru intenzivně tvořil a nahrával velké množství materiálu, který vyústil v konečný produkt, instrumentálně vokální album s názvem 7:40. Rozmanité, hudebně pestrobarevné elektronické plochy s použitím samplované etnické hudby doplňuje Be4eight hrou na bicí, perkuse a elektrickou kytaru. Výslednou podobu dokresluje host alba Tomáš Staněk, který několik skladeb obohacuje o zvuk saxofonu, duduku a klarinetu. Emočně nabité, silně rytmické skladby střídají poklidné hudební snové plochy s podmanivými kytarovými riffy, bicími a perkusemi natočenými ve studiu Rustical Record ve spolupráci s Pavlem Šmídem.

Info

Be4eight – 7:40 (2021)
Spotify interpreta

foto © se svolením Be4eight

Komentáře

Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.

Relevantní články

Nenalezeny žádné záznamy.

Mazoch & Libánský uvádí Session SH01

redakce 24.11.2024

Petra Mazocha a Jiřího Libánského spojuje piano, obrazotvornost a touha nechat hudbu svobodně promlouvat.

Vojtik vydáva Messiash IX

redakce 24.11.2024

Nahrávka sa nesie zväčša v pomalšom tempe, má popovú štruktúru, ale ozvú sa občas aj džezové ši swingové vplyvy.

Toyota Vangelis, Wierdsky a kolektiv vydávájí k-popovou desku

redakce 22.11.2024

Desku propojuje tématická linka vyhlížení nějakého bodu zlomu, který už přece jistě musí nutně nastat - jak v lokálním, osobním, tak i celosvětovém měřítku.

Whithe vydáva debutový album

redakce 21.11.2024

Spolupráce so zahraničnými umelcami z Londýna, Bristolu, Prahy a Tokia dodávajú albumu medzinárodný charakter.

Giudi debutuje albem Chemical Wedding

redakce 20.11.2024

Po dvouletém období introspekce a odmlky na sociálních sítích se Giudi rozhodla sdílet svou osobní cestu a transformaci, na které spojila svou energii i s Fallgrapp.

Drť vydávají Drôtenky

redakce 19.11.2024

Bludičky z povier, ktoré nesú blikajúce svetlá a v noci ľudí navigujú do močiarov, sú vo videoklipe metaforou vysporiadania sa s klamármi a zavádzačmi.

Ghost of You vydávají Eyes Shut

redakce 18.11.2024

Kapela na scénu vrací svůj charakteristický psychedelický art pop, který kombinuje taneční rytmy, jazzové prvky a math rockové zvraty.

Nový album Mammatus Sisy Fehér

redakce 17.11.2024

Samotný pojem mammatus označuje špecifický typ mrakov, ktoré sa zvyčajne nachádzajú pod veľkým búrkovým mrakom tesne pred jeho rozpadom.

Michal Němec slaví společným albem Jablkoně a Krajiny Ró

redakce 12.11.2024

Přibližně v tu dobu přišel návrh oslavit Němcovo nadcházející jubileum poněkud veřejněji a slavněji, než u něj bývá zvykem.

Škrábanice Michala Rataje a Jaromíra Typlta

redakce 10.11.2024

Základem „škrábanic“ zůstává lidský hlas zachycovaný a proměňovaný živou elektronikou, ale obohacovaný také o zvukové barvy hudebních nástrojů a různých nazvučených předmětů.

Offtopic

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Souhlasím Další informace