redakce | Zprávy / Nové desky | 11.03.2022
Album Pedagogika poražených představuje druhou samostatně dlouhohrající vinylovou desku Průmyslové smrti, která vychází na konci února 2022 na labelu Papagájův hlasatel records.
Na novém albu kapela přichází s novými nápaditými kompozicemi skladeb, kde se mísí agresivní rychlé pasáže s pomalými, což není pro kapelu obvyklé oproti jejímu prvnímu albu Invaze změn. Těžkotonážní začátky i thrash metalové rozjížděčky písniček doplňují extrémně rychlé pasáže, doplněné těžkými metalovými mezihrami. „Ústředními tématy nové desky jsou kataklyzmata moderní doby. Absolutní vyhoření, citová plochost, emoční neschopnost, industrializace mozku, ovlivnění sociálními sítěmi a high-tech komunikací a možná až nesmyslný a nepotřebný propojení světa, přepálená komunikace v každou chvíli, minutu a vteřinu našeho každodenního života, protože některý věci nejen, že není potřeba říct hned, některý věci není potřeba říct nikdy,“ komentuje novou desku zpěvák Mičl, který je rovněž autorem textů. „Moderní svět je válkou informací, válkou reklamy s životy lidí, válkou o dobytí prostoru jedniček a nul, protože lidi jsou ovce a nevidí, co je pravda a co je hoax, a ten kdo to vidí, se tohoto vůbec neúčastní anebo je strůjcem, velitelem společností na zacílení emočních pudů a rozechvěných neuronů v mozku každé jedné duše užívající internet nebo sociální sítě.“
Pedagogika poražených dává vizi světa takového jaký je, světa paranoi, světa strachu z reality, světa z reálně odžitého života, světa strachu ze skutečných lidí a skutečných emocí, je to svět hrůz, které zde už jsou a jsou neviděny, je to peklo v éteru, ve čtvrté dimenzi levitující mezi námi, je to pravda, kterou nevidíme, je to cesta, kterou nechceme jít a přesto jdeme.
Apokalyptickou malbu přední strany desky vytvořil přední italský umělec a malíř Paolo Girardi, který stojí například za obaly alb kapel jako Power Trip nebo českých Brutally Deceased, a je známý spoluprací s Nuclear Blast Records či českými Doomentia Records. Nahrávání proběhlo v legendárním bzeneckém studiu Shaark. Finálního masteringu se ujal v USA zkušený Dan Randall z Mammoth Sound masteringu, který pracoval na albech kapel jako Toxic Holocaust, Magrudergrind, Sodom, Iron Reagan, Vitamin X. Hudební intro a outro alba vytvořil mistr zvuku Jan Šamánek – Šaman (V0NT, Protijed). A v neposlední řadě na merchandise pracuje Rafael Wechterowicz známý pod pseudonymem „Too many skulls“, který spolupracoval například s kapelami Government Flu, Hirax, Slayer, Kreator.
Průmyslová smrt – Pedagogika poražených (Papagájův hlasatel records, 2022)
web kapely
Živě:
11. 03. 2022 Praha, 007 - křest a release párty
12. 03. 2022 Brno, Kabinet múz - křest a release párty
27. 08. 2022 Vzdor fest
19. 11. 2022 Power grindcore Brno
foto © se svolením Průmyslové smrti
redakce 21.11.2024
Spolupráce so zahraničnými umelcami z Londýna, Bristolu, Prahy a Tokia dodávajú albumu medzinárodný charakter.
redakce 20.11.2024
Po dvouletém období introspekce a odmlky na sociálních sítích se Giudi rozhodla sdílet svou osobní cestu a transformaci, na které spojila svou energii i s Fallgrapp.
redakce 19.11.2024
Bludičky z povier, ktoré nesú blikajúce svetlá a v noci ľudí navigujú do močiarov, sú vo videoklipe metaforou vysporiadania sa s klamármi a zavádzačmi.
redakce 18.11.2024
Kapela na scénu vrací svůj charakteristický psychedelický art pop, který kombinuje taneční rytmy, jazzové prvky a math rockové zvraty.
redakce 17.11.2024
Samotný pojem mammatus označuje špecifický typ mrakov, ktoré sa zvyčajne nachádzajú pod veľkým búrkovým mrakom tesne pred jeho rozpadom.
redakce 12.11.2024
Přibližně v tu dobu přišel návrh oslavit Němcovo nadcházející jubileum poněkud veřejněji a slavněji, než u něj bývá zvykem.
redakce 10.11.2024
Základem „škrábanic“ zůstává lidský hlas zachycovaný a proměňovaný živou elektronikou, ale obohacovaný také o zvukové barvy hudebních nástrojů a různých nazvučených předmětů.
redakce 08.11.2024
Deska, inspirovaná europopem, je plná výrazných melodií, které doprovázejí chytré, ironické texty.
redakce 07.11.2024
S osobitou lehkostí spojuje elektronické prvky, ruchy, ambientní roviny s monumenty smyčců a klavírních preludií.
redakce 05.11.2024
Název alba upozorňuje na dobu, ve které je těžké získat pozornost na déle než několik desítek vteřin.