redakce | Zprávy / Pozvánky | 14.12.2015
"Zřejmě mám o sobě napsat pár slov, aby lidé věděli, kdo vlastně jsem. Takže, jmenuji se Rémi Gallego, jsem Francouz, je mi 26 let, žiju v Kolíně nad Rýnem (v Německu) a jsem nejvíc známý svým cenami ověnčeným jménem elektronického producenta The Algorithm." Jakže se to všechno vlastně seběhlo? Všechno to začalo během deštivé noci za prvního úplňku měsíce, na šíji mi zadul studený vítr, když jsem popíjel skvostné Bordeaux před sálajícím krbem. No... takhle to tedy úplně nebylo.
Narodil se v Perpignanu v roce 1989, měl šťastné a normální dětství, poslouchal Daft Punk a Iron Maiden a studoval vědu a hru na kytaru. Hrál v několika metalových kapelách (Sons Of Chaos, Dying Breath, Floating Wood), ale všechny hodil za hlavu, protože se rozhodl soustředit na své studium sítí a počítačové vědy. Brzy mu začalo živé hraní chybět a pak přišla chvíle, kdy se začal věnovat kultivování svého zájmu o sekvencování hudby a o počítačovou hudbu obecně.
Projekt The Algorithm začal v roce 2009 na Myspace a tehdejší inspirace byla poháněna potřebou kontrolovaného chaosu a nahodilosti. O 2 roky a 2 demonahrávky později poprvé hrál naživo na festivalu Euroblast, kde použil single midi kontrolér APC40 a inicioval nahrávací smlouvu s Basick Records, což vedlo k vydání debutu Polymorphic Code v listopadu 2012. Setkal se tehdy s Mikem Malyanem, bubeníkem z Monuments, a v únoru 2013 odehráli naši první společnou show v Camden Barfly.
Společně s dalšími koncerty po Evropě, Austrálii (Big Day Out), Japonsku, Nepálu, Izraeli a mnoha dalších zemích skládal hudbu pro největší světový televizní sportovní kanál ESPN, video hry jako Super Mutant Alien Assault nebo Hacknet, produkoval remixy kapel jako Born of Osiris, Igorrr nebo Daft Punk, a pomáhal produkovat nahrávky muzikantů a kapel celého světa.
Po vydání druhé velké desky Octopus4 v červnu 2014 nahradil na bicí Mikea Malyana Jean Ferry z Uneven Structure, dal na Keithe McMillena, Line 6 a sáhl po kytaře Aristides s cílem přinést do mechanismu počítačové hudby budoucnosti víc muzikantství a humanity. Na březen 2016 bylo ohlášeno vydání třetího alba The Algorithm s názvem Brute Force, které vyjde u německého labelu Pirate Smile. Na oslavu této nové nahrávky se The Algorithm vydají také na evropské turné, jehož jednou ze zastávek bude koncert 7.dubna v pražském Lucerna Music Baru.
The Algorithm (fr)
7. 4. 2016 20:00
Lucerna Music Bar, Praha
Vstupné: 330,- v předprodeji / 450,- na místě
www.facebook.com/events/1531243500522056
www.facebook.com/TheAlg0r1thm
www.the-algorithm.net
www.facebook.com/lucernamusicbar
www.dsmacku.com
redakce 23.12.2024
Všechno si dělá sám, od nahrávání, produkce, mixů až po marketing. A proto je to všechno tak jedinečné.
redakce 20.12.2024
Americký skladatel Rafael Anton Irisarri vytváří své kompozice z vrstev bujných a přitom éterických zvuků, do nich své posluchače zabalí jako do peřiny.
redakce 20.12.2024
Charakter Moin jako vedlejšího projektu se změnil nejpozději v roce 2021, kdy duo doplnila bubenice Valentina Magalleti.
redakce 19.12.2024
Tvorba amerického sesterského dua Sierry a Biancy Casady alias CocoRosie v sobě unikátním způsobem spojuje prvky popu, blues, elektroniky, hip hopu a opery.
redakce 15.12.2024
Tato píseň z chystaného alba přináší směs melancholie, intimity a inovativního hudebního přístupu.
redakce 14.12.2024
Hudba kapely Moře dní je vystavěná na základech psychedelie a popového písničkářství a čerpá z vlivů Deža Ursinyho, Mac DeMarca nebo The Brian Jonestown Massacre.
redakce 12.12.2024
Nyní přichází s výjimečnou spoluprací s norským tubistou Danielem Herskedalem a studenty FAMU.
redakce 11.12.2024
Koncept Hihihahaholek je založen na zkoumání dívčího světa, který dokáže přetvářet autorky v jakási jejich „růžová, superdívčí” alter ega.
redakce 10.12.2024
Můžete očekávat řadu kratších setů za přispění dalších hudebníků a vizuálních umělců. Tyto se mohou dít i bez předchozího oznámení.
redakce 09.12.2024
Reidy čím dál více začalx zapracovávat jednak elektronické procesování, které doplňuje hru o nové barvy a ozvěny, jednak originálně využitý autotune.