redakce | Zprávy / Nové desky | 12.04.2017
V pořadí již druhé album Transformation tvoří 9 skladeb. Deska je rozdělena na dvě časti. Light part dýchá z Wasted, Open the Door, Late Fall, Transformation a letního Glittering Island. Dark part je pro změnu živena temnem Weeping Nights, Belief, Misanthrope a ambientního experimentu Locked. Všechny songy vznikaly v domácím studiu DIV I DED Sound. Ve skladbě Late Fall hostuje kytarista Petr Kružík z Priessnitz. Bicí do této skladby byly nahrány ve studiu Palba Records a pro song Transformation byly pak vytvořeny v polském Gdaňsku.
V červnu 2016 vznikl DIY videoklip k singlu Open the Door, jako první vlaštovka k albu Transformation vydanému 12. dubna 2017 pod hudebním vydavatelstvím Červený kůň. Klip byl natočen, sestříhán a uveden do konečné podoby pod taktovkou Veroniky a Filipa. Konceptem celého alba i současné formace kapely je de facto "udělej si sám" a nebylo tomu jinak ani u tvorby obalu desky. Autorem designu alba s bookletem je opět Veronika ve spolupráci s Filipem. Celá deska je o způsobu hledání jak žít a s tím souvisí i postupná přeměna osobnosti - to je Transformation. Album vychází jak na CD, tak i v digitálních formátech.
Multiinstrumentalista Filip Helštýn, zpěvačka Veronika Janošková a baskytarista Vojtěch Cigler, které naživo doprovází na bicí Jakub Zháňal mají kořeny ve Frýdku-Místku. Skupina vznikla na konci roku 2013 a už na podzim následujícího roku vydali své debutové album Born to Sleep, které sklidilo velmi pozitivní reakce kritiky, a za které byli nominováni na cenu Vinyla v kategorii Objev roku. Kapela si zahrála na velkých českých festivalech jako Colours of Ostrava či United Islands. V pražských klubech jako je Roxy, Meetfactory nebo Rock Cafe. V prosinci 2016 úspěšně odehráli svůj první koncert v zahraničí a to v polském Gdaňsku na shoegazovém festivalu Spacefest.
redakce 17.11.2024
Samotný pojem mammatus označuje špecifický typ mrakov, ktoré sa zvyčajne nachádzajú pod veľkým búrkovým mrakom tesne pred jeho rozpadom.
redakce 12.11.2024
Přibližně v tu dobu přišel návrh oslavit Němcovo nadcházející jubileum poněkud veřejněji a slavněji, než u něj bývá zvykem.
redakce 10.11.2024
Základem „škrábanic“ zůstává lidský hlas zachycovaný a proměňovaný živou elektronikou, ale obohacovaný také o zvukové barvy hudebních nástrojů a různých nazvučených předmětů.
redakce 08.11.2024
Deska, inspirovaná europopem, je plná výrazných melodií, které doprovázejí chytré, ironické texty.
redakce 07.11.2024
S osobitou lehkostí spojuje elektronické prvky, ruchy, ambientní roviny s monumenty smyčců a klavírních preludií.
redakce 05.11.2024
Název alba upozorňuje na dobu, ve které je těžké získat pozornost na déle než několik desítek vteřin.
redakce 05.11.2024
Miloslav König hraje na všechny nástroje sám a pracuje s jejich vrstvením.
redakce 24.10.2024
Fouká vítr tečou řeky je zhudebněnou básní Egona Bondyho, jehož tvorba dala i název celé desce.
redakce 23.10.2024
Pět nekompromisních skladeb z různých koutů bass music inspirovaných scifi-hororovými b-filmy z 50. let.
redakce 22.10.2024
Skladbu s patrným vlivem nové vlny a postpunku doprovází hned dvě low-cost videa - jedno kompletně vytvořené umělou inteligencí a jedno sestříhané ze starých reklam.