redakce | Zprávy / Nové desky | 27.03.2018
Mladá ostravská čtveřice February se minulý rok vrátila do studia, aby navázala na svůj dva roky starý debutový singl Hide Me Under Autumn Leaves. Výsledkem je devítipísňová nahrávka Branching Tracks, na níž kapela definuje svůj styl, který sama označila za post-indie.
February nadále pracují s aspekty, díky kterým se Hide Me Under Autumn Leaves dostalo do rotace alternativních rádií: hutné kulminace, hrátky s kytarovými efekty nebo originální smysl pro skladbu. Ty nově doplňují také o ponuré nálady nebo agresivnější momenty plné kvílivých zpětných vazeb a hluku.
February nyní z desky vysílají první vlaštovku – skladbu A Better End. Videoklip k ní vznikal za příhodných podmínek – na zapomenutém paloučku příměstského lesa v mrazivé únorové noci. Mystické atmosféře klipu napomáhá originální postprodukce – díky navrstvení až pěti záběrů na sebe kapela působí mírně rozostřeně, ve vyhrocené části se pak každý z členů zcela rozdělí na dvě samostatné entity. Mezi členy kapely se po celou stopáž prochází několik přízraků, které jim pomáhají s koncertem pro sovy a zajíce. Podle režiséra klipu, studenta FAMU Dominika Vontora, se na výsledné podobě klipu podílel fakt, že píseň ve členech štábu během každého poslechu vyvolávala naprosto odlišné emoce.
February
fb kapely
redakce 18.11.2024
Kapela na scénu vrací svůj charakteristický psychedelický art pop, který kombinuje taneční rytmy, jazzové prvky a math rockové zvraty.
redakce 17.11.2024
Samotný pojem mammatus označuje špecifický typ mrakov, ktoré sa zvyčajne nachádzajú pod veľkým búrkovým mrakom tesne pred jeho rozpadom.
redakce 12.11.2024
Přibližně v tu dobu přišel návrh oslavit Němcovo nadcházející jubileum poněkud veřejněji a slavněji, než u něj bývá zvykem.
redakce 10.11.2024
Základem „škrábanic“ zůstává lidský hlas zachycovaný a proměňovaný živou elektronikou, ale obohacovaný také o zvukové barvy hudebních nástrojů a různých nazvučených předmětů.
redakce 08.11.2024
Deska, inspirovaná europopem, je plná výrazných melodií, které doprovázejí chytré, ironické texty.
redakce 07.11.2024
S osobitou lehkostí spojuje elektronické prvky, ruchy, ambientní roviny s monumenty smyčců a klavírních preludií.
redakce 05.11.2024
Název alba upozorňuje na dobu, ve které je těžké získat pozornost na déle než několik desítek vteřin.
redakce 05.11.2024
Miloslav König hraje na všechny nástroje sám a pracuje s jejich vrstvením.
redakce 24.10.2024
Fouká vítr tečou řeky je zhudebněnou básní Egona Bondyho, jehož tvorba dala i název celé desce.
redakce 23.10.2024
Pět nekompromisních skladeb z různých koutů bass music inspirovaných scifi-hororovými b-filmy z 50. let.