redakce | Články / Rozhovory | 06.11.2019
Textař, zpěvák, polovina post-hudby a zakladatel písničkářského projektu Děti mezi reprákama Dominik Zezula stihl v roce 2017 vydat i svou debutovou sbírku básní Hory jsou daleko a my jsme tady. V GoOutu se stará o sociálky i dramaturgii a přípravu podcastů. Na co se aktuálně nejvíc těší? Proč hlavně písničkáři a kdo vyhraje souboj koncertů – Charli XCX, nebo Tropical Fuck Storm?
Co máš v GoOutu na starosti?
Teď je to primárně dramaturgie a příprava všech podcastů – produkujeme celkem 6 sérií – a práce na našem YouTube kanálu, jehož „kurátorem“ je režisér Adam Sedlák. Kromě toho se podílím na marketingových strategiích, řeším kreativy, copywriting celého webu a správu našich účtů na Spotify a Twitteru.
Kam chodíš nejraději – koncert, party, divadlo nebo gastro festival? Nebo něco úplně jiného?
Větší koncerty pro 1 000+ lidí mě moc nebaví, radši mám menší akce v klubech typu Café V lese, Kasárna Karlín nebo Underdogs’, kam si občas zajdu i na blind, protože mají super dramaturgii a člověk si rozšíří obzory. Na klasický víkendový parties typu Ankali do sedmi do rána už jsem starej, o půlnoci chodím spát, ne kalit… Divadlo mám rád a bohužel ho zanedbávám víc, než bych chtěl. Filmy mě tolik neberou, takže vyhrávají určitě menší indie koncerty. Plus mám trochu „soft spot“ pro klasický letní fesťáky jako Off nebo Colours. A samozřejmě kultovní Pelhřimovy, tam jsem nechyběl ani jednou.
Nejlepší akce z posledního roku?
Za rok 2019? Uff… We Were Promised Jetpacks v Chapeau byli skvělí, Cloud Nothings v Underdogs’ taky, Courtney Barnett v Lucerně. O vítězi rozhodnout asi nedokážu. Hrozně jsem si díky skvělýmu publiku užil i oba svoje letošní koncerty v Lese, rozlučku Dětí mezi reprákama v březnu a křest nové post-hudby v květnu. A Pelhřimovy, samozřejmě.
Kam se chystáš?
Mám existenciální krizi, protože chci vidět Charli XCX, ale nechce se mi mačkat se ve zpoceným davu v Roxy, a ve stejnej čas hrajou v Lese Tropical Fuck Storm, tak nevim. Určitě se ale hrozně těším na Devendru Banharta a Lauren Ruth Ward, takže folkový kytary, klasicky. A prvního prosince si zajdu do DOXu na Poing, což je… é… já vlastně nevím. Tři Norové s akordeonem, ságem a kontrabasem. Na GoOutu máme štítek „klasická hudba“. Takže nějaká postmoderna. Těším se.
Libor Galia 12.12.2024
Nejintimnější, a zároveň nejtajemnější hudební festival v Česku? Co z něj zůstalo a jaké to bylo, jaké to bude, v rozhovoru se dvěma zakladateli. Miro.
Jiří V. Matýsek 09.12.2024
Se sdílným švédským jazzovým kytaristou jsme zapadli do jedné z hospod v centru Brna. Diskuze nad typicky českým gulášem se ubírala po unikátních cestičkách.
Abbé 04.12.2024
Členové 1914 vystupují pod smyšlenými identitami vojáků, včetně služebního zařazení. Rozhovor.
Libor Galia 26.11.2024
Torr, Axonbody. Settings. O spolupráci, vzniku alba i názvu je následující rozhovor. Křest hned.
Abbé 06.11.2024
Přibližně hodinový blok se na Brutal Assault setkal s poměrně živým zájmem, přestože byl prostor vydýchaný už kolem jedné odpoledne. Rozhovor.
Mariia Smirnova 03.11.2024
V rozhovoru nám David prozradí nejen detaily příprav, ale i další akce, na které se těší – a nakonec i to, jaký je jeho nejoblíbenější drink na šestce.
Klára Řepková 23.10.2024
Z covidové karantény vzniklé uskupení se na něm střemhlavě vzdaluje od všech vnějších i osobních škatulek.
Banán 09.10.2024
Brendan Canty byl zakládajícím členem Fugazi. Nyní je jeho hlavní hudební radostí kapela The Messthetics. Rozhovor.
Štěpán Bolf (A.M.180) 07.10.2024
Před devíti lety oznámili košičtí Kolowrat pauzu, která se mohla zvenčí jevit jako úplný konec jedinečné kytarové kapely. Teď jsou zpátky. Rozhovor.
Abbé 03.10.2024
Parta ochmelků převrtá spousty vypitých piksel od piva na zbraně a brnění, aby srovnala účty s protivnými fantazáky, načež utrží jak černý rytíř v Monty Pythonovi a Svatém grálu spousty…